Η συνταγή της ημέρας - Γκιούλμπασι

Σήμερα θα δούμε αλλά ένα κρεατάκι, που το φτιάχνω συχνά όταν έχω τραπέζι, καθώς θέλει δέκα λεπτά από τον χρόνο μου και τρεις ώρες από τον φούρνο μου. Εγγυημένη επιτυχία για κρεατοφάγους. Γκιούλμπασι........ χρειάζεται να πω κάτι παραπάνω;;; Είτε με αρνάκι είτε με χοιρινό δεν είναι φαγητό,είναι λουκούμι!!!!!


Υλικά
Μπούτι χοιρινό
κεφαλοτύρι (σε μικρά κομμάτια)
φέτες μπέικον (τόσες όσες να τυλίξουν όλο το μπούτι)
πράσινη πιπεριά (κομματάκια)
σκόρδαααααα (κομματάκια)
μουστάρδα
αλάτι
πιπέρι
ρίγανη
λαδόκολλα
σπάγγος


Εκτέλεση


Ξεπλένω το κρέας μου και το σκουπίζω με χαρτί κουζίνας. Ανακατεύω το αλάτι, το πιπέρι και την ρίγανη και αλείφω το κρέας. Ανοίγω τρύπες πάνω στο μπούτι και βάζω μέσα κεφαλοτύρι, σκόρδο, πιπεριά και αλατοπιπερορίγανη. Αλείφω με την μουστάρδα το μπουτάκι μου και το τυλίγω με το μπέικον. Τυλίγω το μπουτάκι μου με την λαδόκολλα και το σφίγγω με σπάγγο (προσοχή: σπάγγος μαγειρικής). Σε προθερμασμένο φούρνο βάζω το μπουτάκι μου στους 200 βαθμούς στον αέρα για 30 λεπτά και μετά στους 180 για 2,5 ώρες. Δεν χρειάζεται να ασχοληθείτε καθόλου μαζί του. Βγάλτε το από την λαδόκολλα λίγο πριν το φάτε.
Συνοδέψτε το με πατάτες φούρνου (ετοιμάστε σε ένα ταψάκι πατάτες, βάλτε τους σκόρδο, αλάτι, πιπέρι, ελαιόλαδο, λεμόνι, μουστάρδα και λίγο νερό ) τις οποίες θα βάλετε να ψηθούν στον φούρνο μια ώρα πριν το τέλος ψησίματος του κρέατος. Ή συνοδέψτε το με πράσινη σαλάτα ή τηγανιτές πατατούλες.


 
 
 Εάν θέλετε να το δούν και άλλοι προωθήστε το με ένα like!