Το ανέκδοτο της ημέρας - Η π@π@

Πρόσφατα στο Chesterfield,54,Midwaystreet,στη μια τα μεσάνυχτα
μπροστά από την πόρτα ένας τύπος φέρνει την κοπέλα του στο σπίτι
της. Φτάνοντας εκεί και φιλώντας την για καληνύχτα, νιώθει λίγο...
κ@βλωμένος. Γέρνει με το ένα χέρι στο τοίχο και της λέει:


- " Αγάπη μου,θα μου πάρεις μια π@π@;"
- "Είσαι τρελός; Μπορεί να μας δουν οι γονείς μου! "
- " Μην κάνεις έτσι,ποιός θα μας δει τέτοια ώρα;"
-" Όχι, σε παρακαλώ, μπορείς να φανταστείς τι έχει να γίνει, αν μας πιάσουν;"
-"Αχ σε παρακαλώ, σε αγαπώ τόσο πολύ"
-" Όχι και πάλι όχι. Κι εγώ σε αγαπώ, αλλά δεν μπορώ! "
- "Και βέβαια μπορείς, σε παρακαλώ..."
Ξαφνικά ανάβει το φως στις σκάλες και η μικρότερη αδερφή εμφανίζεται με τις πυτζάμες νυσταγμένη και λέει:
-" Ο μπαμπάς λέει, να του πάρεις μια πίπ@. Αν όχι, μπορεί να κατέβει η μαμά να το κάνει, αλλιώς μπορώ να το κάνω
κι εγώ. Στην ανάγκη, λέει ο μπαμπάς, θα κατέβει ο ίδιος και θα το κάνει. Αλλά για όνομα του Θεού, πες στον μαλ@κα,
να πάρει το χέρι του από το θυροτηλέφωνο!"




Εάν θέλετε να το δούν και άλλοι προωθήστε το με ένα like!