Η συνέντευξη και η καυτή φωτογράφηση της Έλενας Μπαμπάσικα..!

Μια αποκλειστική συνέντευξη και φωτογράφηση της Ελένης Μπαμπάσικα από τον Τάσο Ωραιόπουλο… απολαύστε την...!!!

Newsnstyle: Ελένη από που είσαι και που μένεις?
Ελένη: Έχω μεγαλώσει στα Γιάννενα αλλά τα τελευταία 2 χρόνια έχω μετακομίσει στην Αθηνά…
Newsnstyle: Θα ήθελα να μου πεις τι έχεις σπουδάσει και πιο ήταν το αγαπημένο σου μάθημα στο σχολείο… Αλήθεια σου άρεσε το σχολείο η όχι?
Ελένη: Σπουδάζω styling και make up art φέτος… το σχολείο να σου πω την αλήθεια δεν μου άρεσε ιδιαίτερα… πιο πολύ η παρεα μάρεσε… :P Απγαπημένο μου μάθημα ήταν η Νεοελληνική Λογοτεχνεία…
Newsnstyle: Ασχολείσαι με τον χορό… είναι κάτι που το βλέπεις ως επαγγελματική σου καριέρα? Ή ως διασκέδαση?
Ελένη: mmm… ο χορός είναι κάτι που με εκφράζει απόλυτα… θα ήθελα πάρα πολύ να μου δινόταν η ευκαιρία να το ακολουθήσω επαγγελματικά αλλά έτσι όπως είναι η κατάσταση… μου φαίνετε απίθανο…

Newsnstyle: Τι είναι αυτό που σου αρέσει στον χορό? Πιστεύεις πως στην Ελλάδα έχεις αρκετές επαγγελματικές ευκαιρίες? Ή θα μπορούσες να κοιτάξεις κάτι και εκτός Ελλάδας?
Ελένη: Στο χορό λατρεύω ότι μπορείς να εκφράσεις ότι θες μέσω της μουσικής χωρίς περιορισμούς… είναι κάτι παραπάνω από αυτό που λέμε «ξεδίνω»… για μένα… έχεις την απόλυτη ελευθερία, να εκφράσεις χωρίς να το καταλαβαίνουν οι άλλοι και να σε πληγώσουν… Είναι κάτι προσωπικό, τελείως. Δυστυχώς όπως ανέφερα και παραπάνω έμμεσα στην Ελλάδα… έτσι όπως είναι τα πράγματα πλέον δεν μας δίνονται ευκαιρίες για επαγγελματικές προοπτικές εξέλιξης της καριέρας μας… και ευελπιστώ αφού τελειώσω την σχολή μου να κοιτάξω στο εξωτερικό…
Newsnstyle: Εκτός από τον χορό θα σου άρεσε να ασχοληθείς με κάτι άλλο επαγγελματικά?
Ελένη: Ναι… λατρεύω ότι έχει να κάνει σχέση με… ρούχα… :P 


Newsnstyle: Πες μας πως σαρέσει να διασκεδάζεις….?
Ελένη: Δεν είμαι πολύ ιδιότροπη σε αυτό το θέμα… είμαι πιο πολύ όπου πάει η παρέα… για μένα άμα υπάρχει καλή παρέα εκεί είναι και η πραγματική διασκέδαση. Μου αρέσουν οι βόλτες, ο κινηματογράφος, το θέατρο και το διάβασμα.
Newsnstyle: Έδωσες στην κάμερα στα γυρίσματα στο backstage κάποιες αρκετά πικάντικες απαντήσεις… Πες μας… πιο συγκεκριμένα αν θες τις προτιμίσεις σου στον έρωτα… πως βλέπεις την αγάπη και τις επιλογές σου στο σεξ…
Ελένη: Είμαι χύμα άνθρωπος… xaxax. Φάνηκε στο βίντεο… είμαι πολύ ανοιχτόμυαλη… δεν έχω ταμπού ούτε ενδοιασμούς… μου αρέσει να δοκιμάζω… δεν μου αρέσει να είναι μονότονο το σεξ… και θέλω ο άλλος να δίνει τον καλύτερο του εαυτό… να το κάνουμε και να αξίζει! Από την άλλη δυστυχώς με την αγάπη μέχρι στιγμής δεν τα πάω πολύ καλά… Είχα ερωτευθεί μια φορά… πληγώθηκα πολύ και πιστεύω με άλλαξε πολύ αυτό… Δεν πιστεύω ιδιαίτερα καν στην λέξη «αγάπη» το καλύτερο είναι να περνάμε καλά χωρίς συμβιβασμούς….
Newsnstyle: Έχεις κάποια σταθερή σχέση αυτό το διάστημα?
Ελένη: ναι… και μάλιστα είμαι πολύ καλά…
Newsnstyle: Ποια είναι τα άμεσα μελλοντικά σου σχέδια? Τόσο προσωπικά όσο και επαγγελματικά.
Ελένη: Ήθελα πολύ να ακολουθήσω και αυτό που σπουδάζω τώρα… (styling)… είναι ενδιαφέρον δημιουργικό… ότι θέλω δηλαδή ακριβώς… :D
Επαγγελματικά θέτω σε προτεραιότητα την σχολή μου… θέλω να τελειώσω και να αρχίσω να εργάζομαι σε αυτό το τομέα… περιστασιακά ασχολούμαι με το modeling… δεν είναι κάτι που κινηγάω… ούτε που αγαπάω… να σου πω την αλήθεια το θεωρώ ψεύτικο πλέον και εννοείται θα συνεχίσω με τον χορό. Στον προσωπικό τομέα τώρα… βλέποντας και κάνοντας… xaxaxa δεν κάνεις σχέδια για αυτό τον τομέα… όπου σε βγάλει….
Newsnstyle: Στο concept… το κύριο θέμα είναι το private dancing σε κάποιον business man… θα μπορούσες να εργαστείς ώς stripper? ή θεωρείς πως είναι κάτι το extreme για σενα?
Ελένη: Δεν είναι κάτι extreme… απλά δεν ταιριάζει στις αξίες που έχω μεγαλώσει εγώ… κατά τα άλλα είναι κάτι πολύ ενδιαφέρον και μου αρέσει… αλλά μόνο για αυτόν με τον οποίο θα είμαι… όχι για όλο τον κόσμο… άρα εγώ δεν θα το ακολουθούσα….
Newsnstyle: Ελένη σε ευχαριστώ για την πολύ όμορφη συνεργασία… και εύχομαι πάντα να περνάς τέλεια… :)
Ελένη: Σας ευχαριστώ όλους… και εσένα και τον Τάσο και φυσικά τον Mike Digicam για το τέλειο βιντεάκι από τα backstage της φωτογράφησης…
Δείτε το Video εδώ 
 
Το είδαμε στο  www.blogotsarka.gr