Αποφασισμένος να προχωρήσει στην άρση του μέτρου για την απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι ο υπουργός Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής, Γιώργος Παπακωνσταντίνου...
Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που έχει θεσπίσει απαγορεύσεις στην κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων οχημάτων και στο υπουργείο έχουν αποφασίσει να επιτρέψουν και πάλι την κυκλοφορία των οχημάτων τέτοιου τύπου στις δύο μεγαλύτερες πόλεις της χώρας.
Ο
Γιώργος Παπακωνσταντίνου δήλωσε μάλιστα ότι θα επανεξετάσει το ζήτημα
και θα αποφανθεί με γνώμονα. Ο υπουργός είχε αναφέρει και μέσα στο
Κοινοβούλιο ότι η πετρελαιοκίνηση έχει δημιουργήσει προσδοκίες τόσο στην
αγορά όσο και στους ίδιους τους καταναλωτές, αφού είναι φθηνότερο από
τη βενζίνη και έχει περίπου 30% μεγαλύτερη οικονομία στην κατανάλωση.
Ο αντίλογος λέει ότι στο πετρέλαιο μπορεί να γίνει μεγαλύτερη νοθεία, κάτι που επιβαρύνει την ατμοσφαιρική ρύπανση. Συνολικά, σύμφωνα με τον “Ελεύθερο Τύπο” στην περιφέρεια, εκτός δηλαδή της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης κυκλοφορούν περίπου 100.000 πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα παλιάς και νέας τεχνολογίας.
Τέλος, να αναφέρουμε ότι σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση πάνω από το μισό, το 51% των συνολικών ταξινομήσεων αφορά πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.
Ο αντίλογος λέει ότι στο πετρέλαιο μπορεί να γίνει μεγαλύτερη νοθεία, κάτι που επιβαρύνει την ατμοσφαιρική ρύπανση. Συνολικά, σύμφωνα με τον “Ελεύθερο Τύπο” στην περιφέρεια, εκτός δηλαδή της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης κυκλοφορούν περίπου 100.000 πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα παλιάς και νέας τεχνολογίας.
Τέλος, να αναφέρουμε ότι σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση πάνω από το μισό, το 51% των συνολικών ταξινομήσεων αφορά πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.