Εξωφρενικό: Βγάζουν το σπίτι του στο σφυρί για οφειλή… 5.000 ευρώ στην Εφορία!

σπιτι, εφορια, spiti, eforia
Δραματική έκκληση για βοήθεια στο now24.gr απευθύνει ένας μέχρι πρότινος ιδιοκτήτης πρακτορείου ΠΡΟΠΟ στη Θεσσαλονίκη ... ο οποίος σήμερα κινδυνεύει να χάσει το σπίτι του για μόλις 5.000 ευρώ.
Σύμφωνα με το Χρήστο Δανίδη, πρωταγωνιστή και συνάμα θύμα μιας ακόμη υπόθεσης τρέλας και παραλόγου, μια σειρά από αστάθμητους παράγοντες (λήστεψαν το πρακτορείο του 4 φορές) σε συνδυασμό με την άρνηση των κρατικών λειτουργών να δείξουν ανθρώπινο πρόσωπο για τα όσα έχει περάσει, αφήνουν τον ίδιο και την οικογένειά του στο δρόμο.

Από το δικαστικό τμήμα της Εφορίας Καλαμαριάς Θεσσαλονίκης, όπου και διατάχθηκε ο πλειστηριασμός, του έβαλαν το μαχαίρι στο λαιμό. Ή θα πληρώσει το ποσό των 5.400 ευρώ ή θα προχωρήσουν τη διαδικασία εκποίησης – πλειστηριασμού της μοναδικής του κατοικίας.

Όλα αυτά, την ώρα που μεγαλοκαρχαρίες με ανείσπρακτες οφειλές εκατομμυρίων ευρώ κυκλοφορούν και επιχειρούν ανενοχλητοί… Ανύπαρκτο κράτος δικαίου απουσία οποιασδήποτε έννοιας ισονομίας για τους πολίτες…

Παραθέτουμε αυτούσια τη γλαφυρή επιστολή απόγνωσης του συμπολίτη μας …

ΣΕ ΤΙ ΦΤΑΙΩ;

Αγαπητοί κύριοι θέλω να ζητήσω την βοήθειά σας και την παρέμβασή σας σε ένα πολύ μεγάλο πρόβλημά μου. Έχει σχέση με το δικαστικό τμήμα της Εφορίας Καλαμαριάς Θεσσαλονίκης και τη διευθύντρια, η οποία διέταξε τον πλειστηριασμό της πρώτης και μοναδικής μου κατοικίας στις 13 ΙΟΥΛΙΟΥ 2011, διότι -όπως λέει- για να ρυθμίσω το ποσό που ουσιαστικά οφείλω ( 5.400 € ) πρέπει να τους δώσω τα 5.000 € μετρητά .

Οι οφειλές αυτές δημιουργήθηκαν από :
Α) ληστείες και κλοπές των εισπράξεων της επιχείρησης μου ( ΠΡΟ-ΠΟ ) την μοναδική πηγή εσόδων που είχα
30-11-2005, 30-11-2008 , 17-2-2009 , και 27-4-2009

Το σύνολο τους ανέρχεται στο ποσό των 52.300 €

Β) την παράνομη έξωση από το κατάστημα μου

Γ) την καθυστέρηση και μη έγκριση της μεταφοράς του πρακτορείου μου από τον ΟΠΑΠ από της 2-10-2009 έως σήμερα ( κατά συνέπεια άνεργος )

Για τους ανωτέρω λόγους αδυνατώ να είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις μου απέναντι σε εφορία – τράπεζες – ακόμη και σε βασικά έξοδα της οικογενείας μου.

Επισκέφτηκα την εφορία καλαμαριάς Θεσσαλονίκης η οποία μου πρότεινε να προκαταβάλω 500 € έως τέλος Δεκεμβρίου προκειμένου να πραγματοποιηθεί η ρύθμιση.
Παρά την οικονομική μου αδυναμία κατάφερα να συγκεντρώσω 500 € και ξαναεπισκέφτηκα την Δ.Ο.Υ

Τότε οι αρμόδιοι μου απάντησαν ότι η ρύθμιση αυτή δεν ισχύει , και πρέπει να προκαταβάλω 1500 € .
Σιγά σιγά μάζεψα τα 1500 € και επισκέφτηκα για τρίτη φορά 20 ΙΟΥΝΙΟΥ την εφορία προκειμένου να πραγματοποιήσω την ρύθμιση.

Η απάντηση που έλαβα ήταν ότι ούτε αυτή η ρύθμιση ισχύει πλέον και πρέπει να προκαταβάλω 5000 € προκειμένου να ανασταλεί ο πλειστηριασμός της μοναδικής κατοικίας μου.

Παρά την οικονομική μου αδυναμία τους πρότεινα να πληρώνω 500 € τον μήνα και να σταματήσει αυτός ο άδικος και καταχρηστικός πλειστηριασμός.
Και αυτή επιμένουν στον πλειστηριασμό.

Θέλω να ρωτήσω πού είναι η κοινωνική δικαιοσύνη, που είναι η πρόνοια, που είναι η ηθική, όταν το κράτος μου με προστατεύει από τις τράπεζες (υπερχρεωμένα νοικοκυριά – προστασία πρώτης κατοικίας ) και το ίδιο μου εκπλειστηριάζει το μοναδικό μου σπίτι όπου ζω με την οικογένεια μου για 5.400 €, την στιγμή που η αδυναμία και η ασυνέπεια στις οικονομικές μου υποχρεώσεις είναι δικαιολογημένη (ΛΗΣΤΕΙΕΣ – ΑΝΕΡΓΙΑ – ΜΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ ΜΟΥ) .

Εγώ λοιπόν που έχω υποστεί όλα αυτά , για τη χώρα μου είμαι ΦΟΡΟΦΥΓΑΣ!!!
Η χώρα μου στην συγκεκριμένη οικονομική κρίση δεν έχει καμία ευθύνη;;;
Απέναντι στη συνεχιζόμενη αυξανομένη ανεργία, στις μειώσεις των μισθών, στην αδυναμία των πολιτών να ανταπεξέλθουν οικονομικά, στις απολύσεις, στο αυξανόμενο κόστος ζωής, στις δύσκολες στιγμές της ελληνικής οικογένειας.

Που είναι;;;

Του παίρνει το ΣΠΙΤΙ;;;

Και δεν δέχεται σε αυτή την δύσκολη οικονομικά περίοδο να κάνει μια ρύθμιση;;;

Θέλω να πληρώσω σύμφωνα με τις σημερινές οικονομικές μου δυνατότητες. Είναι παράλογο;;;

Τα σχόλια δικά σας …

ΠΗΓΗ: now24.gr 
www.axortagos.gr