Ο ποδοσφαιριστής της Καβάλας με δηλώσεις του στον Sport 103 δεν έκρυψε την επιθυμία του να αγωνιστεί στον δικέφαλο...

Αναλυτικά τα όσα είπε ο Μπέντζαμιν Ονουάτσι:

Για την εικόνα του ΠΑΟΚ στο φιλικό με την Καβάλα: «Πιστεύω ότι είναι έτοιμοι για τα πλέι οφ. Δουλεύουν πολύ σκληρά. Μίλησα και με τον Βιεϊρίνια και μου είπε ότι δούλεψαν πολύ σκληρά την περασμένη εβδομάδα για να είναι έτοιμοι. Ένιωσα και εγώ ότι είναι έτοιμοι. Έδειξε πολύ πάθος και δε μας άφησε να κάνουμε ούτε ένα σουτ στην εστία του Χαλκιά».

Για το αν μπορεί ο ΠΑΟΚ να πάρει την πρώτη θέση: «Στο ποδόσφαιρο όλα γίνονται. Είδατε τι έκανε πέρσι ο ΠΑΟΚ που κέρδισε σχεδόν όλα τα παιχνίδια και πήρε την πρώτη θέση. Θεωρώ πως το πρώτο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό θα είναι κριτήριο για όλη τη σειρά. Αν κερδίσει νομίζω ότι θα μπορέσει να πάρει και την πρώτη θέση. Είναι πάντα δύσκολο να παίζεις μέσα στη γεμάτη Τούμπα και ο κόσμος ξέρει να σπρώχνει την ομάδα στη νίκη. Αν νικήσει ο ΠΑΟΚ θα δώσει έναν άλλον αέρα στα πλέι οφ. Κανένας δεν πρέπει να υποτιμήσει την ΑΕΚ, αλλά πιστεύω ο ΠΑΟΚ και ο Παναθηναϊκός θα διεκδικήσουν την πρώτη θέση. Ο Ολυμπιακός Βόλου νομίζω θα είναι διαφορετικός. Είναι ευχαριστημένος που βγήκε στην Ευρώπη».

Για το φημολογούμενο ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ: «Εχω ακόμα δύο χρόνια συμβόλαιο με την Καβάλα. Νομίζω ότι στο ποδόσφαιρο όμως πολλές φορές δεν παίζει ρόλο το συμβόλαιο. Αν υπάρξει κάτι επίσημο τότε να το συζητήσουμε. Και μόνο το ενδιαφέρον που υπάρχει δείχνει ότι κάποιοι εκτιμούν τη δουλειά που έχω κάνει. Αν τα βρουν οι δύο ομάδες τότε ναι και εγώ είμαι έτοιμος. Έχω αγωνιστεί με το ΑΠΟΕΛ στην Κύπρο στο EuropaLeague, αλλά αν γίνει αυτό με τον ΠΑΟΚ είναι τελείως διαφορετικό. Μακάρι αν βρεθώ και εγώ στον ΠΑΟΚ να πετύχω πολλά. Ελπίζω να βρεθώ και εγώ στην προετοιμασία του ΠΑΟΚ την επόμενη σεζόν».

salonikasports.blogspot.com
topeiraxtiri.blogspot.com