Mοναστήρια πληρώνουν μίζα να τους πηγαίνουν τουρίστες !!!!



Λοιπόν να σας πούμε για την μάστιγα των ελληνικών νησιών και το πρόβλημα που δημιουργείτε σε όλους τους  επαγγελματίες...
 
Είχα ένα σκάφος ταχύτατο καινούριο με ανέσεις και το έβαλα σε κάποια γραμμή τουριστική λοιπόν καταστράφηκα .από της κοπελίτσες αυτές η οποίες μου ζητούσαν 40% προμήθεια για να μου στείλουν κόσμο .το διπλανό πλοίο ήταν παλιό και είχε την διπλασία τιμή από εμένα και κάναμε το ίδιο δρομολόγιο έφευγε κάθε μέρα γεμάτο από της κοπελίτσες αυτές της αθώες .και εγώ σαν μαλάκας περίμενα ,
 
Ντροπή να προσκυνάμε τα καλόπαιδα έχουν γίνει μαφία στα νησιά μας και κονομά τρέλα λεφτά σκοτώνονται πια θα έρθει στην Ελλάδα να κάνει αυτή την δουλεία της ξεναγού από ότι γνωρίζω τα παίρνουν από εστιατόρια καντίνες ειδή τουριστικά ειδή δώρων από ταξιτζήδες από γραφεία ενοικιάσεων αυτοκινήτων και από όλα τα επαγγέλματα στα νησιά αλλά το πιο τρελό το άκουσα σήμερα  φίλος μου λέει ότι από μοναστήρι!!! 
 
Ναι από μοναστήρι να τους Πηγαίνουν εκεί να αγοράζουν εικόνες και διάφορα δώρα
 
Έκανα καταγγελία στης εταιρίες τους και μου απάντησαν ότι έρχονται από Αγγλία για 300 ευρώ το μήνα δεν μπορούν να κάνουν τίποτα
 
Αυτή είναι η κατάσταση στην σκόπελο και σε όλα τα ελληνικά νησιά
 
Εάν μπορεί κάποιος  να μας πρότεινε κάτι  να κάνουμε ας το κάνει να γλιτώσουν άλλη επαγγελματίες από την μαφία των τουριστικών γραφείων
 
Ένας καμένος νησιώτης που αναγκαστικά να φύγω πάλι στην ξενιτειά γιατί έτσι δουλεύει όλο το ελληνικό κράτος και έτσι μάθαμε ακόμη και τους ξένους εργαζόμενους στην μίζα που είναι εθνικό μας σπορ
Άρε Τσοχατζόπουλε τι μας έκανες
Σιχάθηκα ρε