Μπορεί
να ξοδεύτηκε το ασύλληπτο ποσό των 2.000.000 ευρώ για το internet του
ΙΚΑ αλλά ξεχάστε την ηλεκτρονική επικοινωνία ...με αυτό ! Ακόμα ζουν
στην εποχή του χαρτοβασίλειου ...των σφραγίδων και των πρωτοκόλλων
...και δια χειρός υπαλλήλου !
Δείτε θέμα :
Το ΙΚΑ μοιάζει με την ιστορία. Επαναλαμβάνεται ως φάρσα ή ως τραγωδία
με θύματα πάντα τους απλούς πολίτες και σε πολλές περιπτώσεις παρά τις
φιλότιμες προσπάθειες υπαλλήλων, που χάνονται στη θάλασσα της
γραφειοκρατίας.
Η ιστορία που ακολουθεί συνέβη σε χρήστη του Twitter, με προσωνύμιο
(τα στοιχεία του στη διάθεση του NEWS 247), ο οποίος προσπαθώντας να
επιλύσει ένα σοβαρό πρόβλημα που είχε προκύψει μετά τη γέννηση του
δεύτερου παιδιού του, κατάλαβε ότι εκεί που αρχίζει το ΙΚΑ, σταματά η
λογική.
Πριν όμως πάμε στο πρόβλημα του ασφαλισμένου και της
συζύγου του, αξίζει να αναφερθούμε στην πρόοδο που έχει σημειώσει το
ελληνικό δημόσιο, το οποίο πλέον απαντά και στα e-mail, αλλά με τον
τρόπο του!
Η σύζυγος του κυρίου, ψάχνοντας λύση μπήκε στην ιστοσελίδα του ΙΚΑ, όπου υπήρχε η δυνατότητα αποστολής e-mail!
Έστειλε
λοιπόν, ζητώντας λύση. Όπως μπορείτε να δείτε και στη φωτογραφία, η
απάντηση, γράφτηκε στο χέρι, εκτυπώθηκε, πρωτοκολλήθηκε, σφραγίστηκε και
εστάλη πίσω στη γυναίκα.
Δεν περιείχε τις απαντήσεις που έψαχνε, αλλά υπήρχε το τηλέφωνο πληροφοριών, ώστε ο ασφαλισμένος να επικοινωνήσει με το ΙΚΑ!
Δείτε θέμα :
Το ΙΚΑ μοιάζει με την ιστορία. Επαναλαμβάνεται ως φάρσα ή ως τραγωδία
με θύματα πάντα τους απλούς πολίτες και σε πολλές περιπτώσεις παρά τις
φιλότιμες προσπάθειες υπαλλήλων, που χάνονται στη θάλασσα της
γραφειοκρατίας.
Η ιστορία που ακολουθεί συνέβη σε χρήστη του Twitter, με προσωνύμιο
(τα στοιχεία του στη διάθεση του NEWS 247), ο οποίος προσπαθώντας να
επιλύσει ένα σοβαρό πρόβλημα που είχε προκύψει μετά τη γέννηση του
δεύτερου παιδιού του, κατάλαβε ότι εκεί που αρχίζει το ΙΚΑ, σταματά η
λογική.
Πριν όμως πάμε στο πρόβλημα του ασφαλισμένου και της
συζύγου του, αξίζει να αναφερθούμε στην πρόοδο που έχει σημειώσει το
ελληνικό δημόσιο, το οποίο πλέον απαντά και στα e-mail, αλλά με τον
τρόπο του!
Η σύζυγος του κυρίου, ψάχνοντας λύση μπήκε στην ιστοσελίδα του ΙΚΑ, όπου υπήρχε η δυνατότητα αποστολής e-mail!
Έστειλε
λοιπόν, ζητώντας λύση. Όπως μπορείτε να δείτε και στη φωτογραφία, η
απάντηση, γράφτηκε στο χέρι, εκτυπώθηκε, πρωτοκολλήθηκε, σφραγίστηκε και
εστάλη πίσω στη γυναίκα.
Δεν περιείχε τις απαντήσεις που έψαχνε, αλλά υπήρχε το τηλέφωνο πληροφοριών, ώστε ο ασφαλισμένος να επικοινωνήσει με το ΙΚΑ!