Κρύα σαλάτα ζυμαρικών με σολωμό


Ένα πιατάκι για βιαστικούς, μια νόστιμη σαλάτα για τραπέζι, νομίζω ένα πιάτο που μπορεί να φαγωθεί από κάποιον που κάνει δίαιτα, ε;;;; Εμένα μου αρέσει πολύ ο σολωμός, και ο φρέσκος αλλά και ο καπνιστός. Έχω ακούσει ότι  η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων σολωμού δεν κάνει καλό, βέβαια τίποτα σε μεγάλες ποσότητες δεν κάνει καλό. Στον σολωμό λοιπόν δεν αντιστέκομαι, είναι το τσιγάρο μου!!!  Παρότι δεν χρησιμοποίησα μαγιονέζα, δεν βγήκε στεγνή. Δοκιμάστε την !!!!!!

Υλικά:

500 γρ. ζυμαρικά (farfalle)
200 γρ. καπνιστός σολωμός
3 κ.σ. κάππαρη
10 λιαστές ντομάτες
1 φρέσκο κρεμμυδάκι ή λίγο ξερό 
2 χούφτες σπανάκι
πιπέρι

Εκτέλεση:

Βράζω τα ζυμαρικά μου, σε ένα μπωλ ανακατεύω το σπανάκι χοντροκομμένο, το κρεμμυδάκι ψιλοκομμένο, τον σολωμό σε κομματάκια, τις λιαστές ντομάτες κομμένες στα δύο και την κάππαρη (αφού την αφήσω πρώτα σε μια κούπα με νερό για 15 λεπτά). Όταν βράσουν τα ζυμαρικά, τα σουρώνω και τα βρέχω με κρύο νερό (Ρίχνω νερό στα ζυμαρικά μετά το στράγγισμα μόνο όταν τα χρησιμοποιώ για κρύο πιάτο). Ανακατεύω τα ζυμαρικά με τα υλικά του μπωλ. Τα σκεπάζω με μεμβράνη και τα βάζω στο ψυγείο. Πριν τα βάλετε στο τραπέζι ρίξτε λίγο πιπεράκι. Δεν πρόσθεσα λάδι ή μαγιονέζα και δεν ήταν στεγνά. Απλά δεν στέγνωσα τις λιαστές, υπήρχε και λίγο υγρασία και από την κάππαρη και το σπανάκι.Αν θέλετε να γίνουν πιο υγρά τα ζυμαρικά, βάλτε μαγιονέζα ή 2 κ.σ. καλό ελαιόλαδο, απλά εγώ ήθελα το πιάτο πιο ελαφρύ. Αλάτι δεν χρειάστηκε να προσθέσω, δοκιμάστε και αναλόγως πράξτε. 

Φάτε το σαν κυρίως γεύματα ή σαν σαλάτα. Για αυτούς που δεν αγαπάνε τον σολωμό ας τον αντικαταστήσουν με τόνο. Λίγη ρόκα και άνηθο νομίζω ότι θα ταίριαζε , αλλά δεν είχα για να βάλω...