"Οι αποβολές στον ΠΑΟΚ είναι της μόδας"

Εμφανώς ικανοποιημένος από την προσπάθεια που κατέβαλλαν οι παίκτες του ΠΑΟΚ, ειδικά από το σημείο που ο "Δικέφαλος" έμεινε με εννιά, εμφανίστηκε στη συνέντευξη Τύπου, ο βοηθός προπονητή της ομάδας, Μπάμπης Μιχαηλίδης. Ακόμη, αναφέρθηκε στα πολλά παιχνίδια που έχει δώσει ο ΠΑΟΚ την φετινή σεζόν, απέφυγε να αναφερθεί στην διαιτησία, λέγοντας ότι είναι δουλειά άλλων και τόνισε ότι όλα θα κριθούν στον επαναληπτικό....

Συγκεκριμένα ο βοηθός προπονητή του ΠΑΟΚ είπε: "Ειλικρινά δεν αισθάνομαι όμορφα, αισθάνομαι άβολα, όχι γιατί βρίσκομαι ανάμεσα αας, ίσα ίσα, αλλά γιατί πρέπει να αντικαταστήσω τον Μάκη Χάβο στον πάγκο της ομάδας μας. Κάνει το λάθος να είναι έντιμος. Όσον αφορά το παιχνίδι δεν θα αναφερθώ στην διαιτησία θα αφήσω σε εσάς να κρίνεται. Στο καθαρά αγωνιστικό θα πρέπει να δώσουμε πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά γιατί παρόλο που έπαιζαν με μείον δύο παίκτες έδωσαν ότι είχαν και δεν είχαν. Υπάρχει και ο επαναληπτικός, και εκεί θα παιχτούν όλα. Δεν έχει κριθεί τίποτα, και οι δύο ομάδες διεκδικούν επί ίσοις όροις την πρόκριση, έχουμε ένα αβαντάζ λόγω του ότι παίζουμε στην  έδρα μας αλλά μέχρι εκεί".
Για την αποβολή του Ίβιτς ανέφερε: "Ο Ίβιτς είναι μακριά μου, μου έδειξε την ποδοκνημική του είναι όλη σκισμένη. Δέχτηκε δεύτερη κίτρινη δεν κατάλαβα γιατί, είμαι μακριά δεν έχω άποψη. Δεν θα κρίνω τους διαιτητές, δεν έχω άποψη. Με προκαλείται να αναφερθώ στα τεκταινόμενα δεν είμαι εγώ αυτός που θα αναφερθώ στους διαιτητές".
Σε ερώτηση για το αν κάποιοι δεν θέλουν τον ΠΑΟΚ στον τελικό ανέφερε: "Είναι υποθετική η ερώτηση, δεν έχω άποψη".
Για τα πολλά παιχνίδια που έχει δώσει ο ΠΑΟΚ την φετινή σεζόν: "Το ξέρετε ότι αυτό ήταν το 40ο παιχνίδι την φετινή χρονιά, ο αριθμός των παιχνιδιων είναι πάρα πολύ μεγάλος, ιδιαίτερα για κάποιους που παίζουν συνεχόμενα. Οι λύσεις ήταν περιορισμένες αλλά τα παιδιά που ξεκίνησαν και τελειώσαν έδωσαν τον καλύτερο τους ευατό".
Για την αποβολή του Κωνσταντινίδη από τον πάγκο: "Δεν γνωρίζω αν αποβλήθηκε, αλλά σε εμάς οι αποβολές είναι την μόδας, πλέον δεν μας ενοχλούν".


Εάν θέλετε να το δούν και άλλοι προωθήστε το με ένα like!