Σύμφωνα με έρευνα που δόθηκε τη Δευτέρα στη δημοσιότητα το Διαδίκτυο τείνει να επισκιάσει κάθε άλλο μέσο ενημέρωσης του κόσμου.
Η έρευνα Pew Project για την Κατάσταση των Μέσων Ενημέρωσης, αποκαλύπτει πως για πρώτη φορά το 2010 το τηλεοπτικό και το ραδιοφωνικό κοινό, αλλά και οι αναγνώστες των εφημερίδων και των ενημερωτικών περιοδικών έχει συρρικνωθεί, ενώ αντίθετα οι ενημερωτικές ιστοσελίδες έχουν αυξήσει πολύ την αναγνωσιμότητά τους...
Επίσης για πρώτη φορά η πλειοψηφία των Αμερικανών που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι ενημερώνονται περισσότερο από το Διαδίκτυο και όχι από τις εφημερίδες. Ακόμα από την έρευνα προκύπτει πως το Διαδίκτυο γεφυρώνει το κενό με την τηλεόραση ως μέσο ενημέρωσης.
Στην έρευνα επισημαίνεται πως τα μέσα ενημέρωσης έχουν φτάσει σε ένα σημείο καμπής σε ό,τι αφορά τις διαφημίσεις, με τα διαφημιστικά έσοδα των ιστοσελίδων να ξεπερνούν για πρώτη φορά αυτά των εφημερίδων.
Η έρευνα Pew Project για την Κατάσταση των Μέσων Ενημέρωσης, αποκαλύπτει πως για πρώτη φορά το 2010 το τηλεοπτικό και το ραδιοφωνικό κοινό, αλλά και οι αναγνώστες των εφημερίδων και των ενημερωτικών περιοδικών έχει συρρικνωθεί, ενώ αντίθετα οι ενημερωτικές ιστοσελίδες έχουν αυξήσει πολύ την αναγνωσιμότητά τους...
Επίσης για πρώτη φορά η πλειοψηφία των Αμερικανών που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι ενημερώνονται περισσότερο από το Διαδίκτυο και όχι από τις εφημερίδες. Ακόμα από την έρευνα προκύπτει πως το Διαδίκτυο γεφυρώνει το κενό με την τηλεόραση ως μέσο ενημέρωσης.
Στην έρευνα επισημαίνεται πως τα μέσα ενημέρωσης έχουν φτάσει σε ένα σημείο καμπής σε ό,τι αφορά τις διαφημίσεις, με τα διαφημιστικά έσοδα των ιστοσελίδων να ξεπερνούν για πρώτη φορά αυτά των εφημερίδων.