H ΒΜW παρουσίασε το X1
xDrive28i, το οποίο φορά τον ολοκαίνουργιο turbo τετρακύλινδρο κινητήρα
βενζίνης 2.0 λίτρων ο οποίος αντικαθιστά τον ατμοσφαιρικό 3.0 λίτρων. Ο
κινητήρας έχει κωδική ονομασία... N20 και εκτός του X1 θα τοποθετηθεί στη
Σειρά 1, στη Σειρά 3, στη Σειρά 5 καθώς και στα X3 και Z4.
O κινητήρας είναι τεχνολογίας TwinPower
Turbo της BMW, είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο και διαθέτει
twin-scroll turbo, άμεσο ψεκασμό καθώς και την τελευταία γενιά του
συστήματος ελέγχου των βαλβίδων, VALVETRONIC των Γερμανών.
Ο κινητήρας αποδίδει 245 άλογα στις
5.000 σ.α.λ με μέγιστη ροπή 350Nm διαθέσιμη από τις 1.250 σ.α.λ.
Συνδυάζεται με δύο κιβώτια, με ένα 6-τάχυτο μηχανικό και με ένα 8-τάχυτο
αυτόματο κιβώτιο. Με το μηχανικό κιβώτιο η X1 xDrive28i, κάνει τα 0-100
χλμ/ώρα σε 6.1 δευτερόλεπτα (6.5 με το αυτόματο κιβώτιο) 0.7 και 0.3
δεύτερα γρηγορότερα σε σχέση με τον 3.0-λίτρο κινητήρα που αντικαθιστά
με την τελική ταχύτητα ανεξαρτήτως κιβωτίου να αγγίζει τα 240 χλμ/ώρα.
Ο νέος κινητήρας όπως καταλαβαίνεις
είναι οικονομικότερος από τον 6κύλιδρο των 3.0 λίτρων αφού χρειάζεται
7.9 λίτρα/100 χλμ την στιγμή που ο 3.0λιτρος χρειάζεται 1.5 λίτρο
περισσότερο. Και οι εκπομπές CO2 μειώθηκαν κατά 35 γραμμάρια εκπέμποντας
183 γρ/χλμ.
Ντεμπούτο η X1 xDrive28i, θα κάνει στη
Γενεύη τον Μάρτιο και οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη από την
άνοιξη. Τεράστια photogallery και αναλυτικό δελτίο τύπου στη συνέχεια.
Το είδαμε στο www.autoblog.gr