Χαμός με φερόμενο βίντεο-πορνό της Γιώτας Φιρφιρή, γυμνάστριας της Ράνιας Θρασκιά... Δείτε βίντεο!

Σάλος με φερόμενο βίντεο-πορνό της Γιώτας Φιρφιρή,γυμνάστριας της Ράνιας Θρασκιά. Δείτε βίντεο με την Γιώτα Φιρφιρή να μιλά για το ροζ βίντεο-τσόντα στην Τατιάνα Στεφανίδου.
 

Ακόμα δεν μπορεί να πιστέψει αυτό που της συνέβη η πρώην γυμνάστρια της Ράνιας Θρασκιά, Γιώτα Φιρφιρή. Η Γιώτα Φιρφιρή, έπεσε θύμα ροζ απάτης όταν... 

κάποιος επιτήδειος, όπως εκείνη ισχυρίζεται, μπήκε στη σελίδα της στο Facebook και ανέβασε καυτό ροζ βίντεο-τσόντα με πρωταγωνίστρια την ίδια.
«Είχε βάλει πορνογραφικό υλικό από τέτοιους σταρ του εξωτερικού και ήταν τόσο προσεγμένος ώστε η κοπέλα που απεικονιζόταν μου έμοιαζε. Ήταν δυο πολύ άσεμνες στάσεις» λέει σοκαρισμένη η νεαρή γυμνάστρια Γιώτα Φιρφιρή.
Το «ροζ βίντεο-τσόντα» της Γιώτας Φιρφιρή που βγήκε στην προσωπική της σελίδα «προσέβαλε τόσο εμένα όσο και την επιχείρηση μου. Ευτυχώς υπάρχουν άνθρωποι που που με εκτιμούν και με αγαπάνε και με ενημέρωσαν αμέσως».
Με το που συνειδητοποίησε τι είχε συμβεί, η Γιώτας Φιρφιρή κάλεσε αμέσως τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ώστε να εξαφανιστούν οι γυμνές φωτογραφίες και το ροζ βίντεο από το προφίλ της. Δυστυχώς όμως, τις είχαν ήδη δει οι 2.000 φίλοι που έχει στο Facebook.
«Έχω ήδη καταθέσει μήνυση, αλλά δυστυχώς επειδή είναι ένας οργανισμός αμερικάνικος, μου είπαν ότι οι διαδικασίες θα είναι πολύ αργές». Η γυμνάστρια της Θρασκιά βρήκε τον άνθρωπο που κρύβεται πίσω από όλο αυτό και όπως λέει «δεν μπορώ να σκεφτώ τους λόγους που κάποιος θα ήθελε να το κάνει αυτό. Έχει πολύ δόλο. Η σελίδα στο Facebook δεν απεικονίζει εμένα προσωπικά, αλλά την επιχείρηση μου. Πραγματικά δεν μπορώ να σκεφτώ για ποιους λόγους κάποιος είναι τόσο κακοήθης και ήθελε να κάνει κάτι τέτοιο».



Για να δείτε το  video και τη συνέχεια του άρθρου πατήστε εδώ



Το είδαμε στο dinatos.blogspot.com